Niet tevreden?

Mocht het onverhoopt zo zijn dat het artikel/produkt niet goed blijkt te zijn, dan graag als volgt handelen:

  • Meteen Telefoontje of berichtje naar ons
  • Artikel/produkt mee retour nemen naar onze winkel ^
  • Kassabon mee terug nemen
Ook al is het produkt/artikel bereid, toch mee terug nemen naar onze winkel. Graag in de koelkast bewaren, tot het eerst volgende bezoek aan onze winkel. Mocht het zijn, dat u niet in  de gelegenheid bent om het produkt/artikel diezelfde week bij ons in de winkel te laten zien, dan graag in de diepvries bewaren en bij het eerst volgende bezoek meenemen.

ZEKER NIET WEGGOOIEN!!!!!!!! ALTIJD MEE TERUG NEMEN.

Zo kunnen wij zien waar het aan ligt dat een produkt/artikel niet goed is. Dit kan namelijk verschillende redenen hebben. En zo kunnen wij ook tot een passende oplossing komen

... klachten

Mocht u ondanks onze toewijding en goede zorgen niet tevreden zijn over bijvoorbeeld produkten, het handelen van onze werknemers etc..

Laat het ons dan a.u.b. weten. Als wij niet weten waar u mee zit, kunnen we het niet oplossen. Schroom dus niet om het aan ons mede te delen.